keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Tästä päivästä jotakin...

moi!
• Heräsin siinä 7 -jälkeen, puin ja menin laittautumaan kouluun. Söin kaurapuuroo ja pullaa. En normaalisti puuroo syö, mutta kun sisko poika on meillä ja söi aamulla puuroo niin meitiki söi.
  Lähin kouluun joskus 8.40 ja olin koulussa joskus 8.55, koulu alku 9.00.
Eka tunti oli muusiikki ja harjoteltiin laulaa jotai Eppu Normaalin biisiä ja soitin kitaraa.
Toka tunti oli historiaa, jossa luettiin jotain keskiaikaan liittyvää tekstiä ja tehtiin tehtäviä.
Kolmas tunti oli äidinkieltä, jossa luettiin jotai Paahde kirjaa.
Sitte oli ruokailu ja meillä oli jotain hirveetä peruna jauheliha juttuu, joka oli ihan sika pahaa... onneks oli hyvää leipää (:
Ruokailun jälkeen meillä oli 2-tuntia teknistä, jossa tehään laivaa.
Ja sitten loppukin koulu jota oli siis 9-14.
   Koulun jälkeen menin kotiin ja söin jotai ja lähettii siinä 15-aikoihin tallille.
Tunnilla mun ois pitäny mennä Skipillä, mutta en sitte halunnu joten menin Rollella. Ja menin siis sillä eka kertaa. Se on ilmeisesti risteytysponi. VanhaUkko ♥
Harjasin, putsasin kaviot ja varustin ponin. Ja koko ajan ukkeli oli kiltisti.
Se oli vähä laiskahko, mutta kun otettii laukkaa se innostu siitä.
Hypättii eka pientä ristikkoo ja sitte sarjaa. Äiti kuvas mun kännykällä, koska se kamera on siis rikki ja toivon mukaan huomenna saan sen uuden kameran. Äiti ei osannu kunnolla käyttää tota mun kännykkää niin ei ollut sitten kuvannut kertaakaan sitä sarjaa :(
Mutta muut tuli videolle.
Ratsastuksen jälkeen olin koneella ja kahtoin televisioo.
Nyt illalla äitin miesystävä haki pitseeriasta pizzaa ja mulle ransikset, nami:p!
Nyt oon täs menos nukkuu ja kello on nyt yli puol kymmenen(:
öitä teille!
ps. Jospa saisin huomenna teille jotain koostetta ratsastuksesta! (:
Tää oli nyt aika pikaseen, mut toivottavasti kelpaa. Pakko oli jotain päivitellä, ku on taas vähä jääny.... ://
HUOMENNA USKONNON KOE, NOOOOU!:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti