torstai 12. syyskuuta 2013

Empun ratsastus ja höpöttelyä.

moikka!
• sori ku en oo taaskaan muutamaan päivään kirjotellu, on olluu kaikkee muuta ku sisko ja sen poika on meillä, mutta lupaan nyt että oon paljo aktiivisempi täällä ja sillee (: mut alotetaanko kuulumista. Mulla on menny nyt ihan hyvin ja olin eilen tallilla ja menin tunnilla Empulla.
- Kun tulin tallille Emppu oli juuru kengityksessä ja katsoit miten hienosti poni oli paikoillaan ja kyllä se sai multa hyvät kehut ja porkkanaa! tai omenaaki saaha ♥ Emppu oli ihan enkeli kun hoidin sen mitä nyt suitsien laitossa oli taas ongelmia, mutta sain kumminki ite ne sille. En tiiä oliki Emppu sitte tunnilla kiukkunen siitä ku se oli just kengitetty ja oli joutunu olemaan niin pitkään paikoillaan. Päästeli ihan kunnolla. Päätä heitti koko ajan, johtu ehkä martingaalista tai mun huonosta ohje otteista? Muute meni iha hyvin.
Tossa vielä kuvia ja video tallilta. sori ku en panostanu paljo yhtään videeon.
uiii:)

söpöt ♥

ilme:s

kattokaa vaan ponia (:

sori toi rajaus.

laatu :s






♥:333





on se niin ruma ♥ no ei ku ihana :3
laatu on sitte mitä on.

• Tänään menin kouluun kaheksaks, mut lähin jo 12 aikoihin, koska melkei pyörryin. en jaksa enempää sanoo siitä. no nukuin jotain neljä tuntii sen jälkee. Mut lisään puhelimesta kuvia myöhemmin mitä lähiaikoina oon ottanu. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti