maanantai 2. syyskuuta 2013

monday.

moiiii!

♥ Tänää on siis maanantai 2.9.2013 ja aattelin kirjotella hieman teille (:
Menin aamulla kouluun yheksäks, mut mun piti lähtä jo 10.45, koska mulla oli lääkäriaika.
Äiti tilas mulle ajan lääkärille, koska mulla on ollu jo pitkään sydämmessä epämääräsii "muljahduksia" ja outoja "tykytyksiä". Terveyskeskuksella ne kuunteli mun sydäntä ja lähetti labraan sairaalalle.
siellä multa otettiin kilpirauhas -koe ja verestä kuva. Lisäks myös kävin sydänfilmis...
Pakko sanoo, et vähä jännitti ku ei ennen semmosta oo otettu :----D
Nyt oon vaan ollu koneella ja katellu videoita (:

Hyvää päivänjatkoo vaan teille ! (:

2 kommenttia:

  1. tää on muuten tosi kiva blogi mutta tätä on hankala lukee kun toi fontti on aika kauhee mutta muuten tosi kiva. :)

    VastaaPoista
  2. kiitos (: aijaa, pitää varmaanki vaihtaa jossai vaihees.

    VastaaPoista