perjantai 6. syyskuuta 2013

• Tallipäivä postaus 4.9.2013




Eli tossa tuo videopostaus ja tiedän olen nolo :----D

• Eli mentiin tallille siinä 15.30 ja katsoin vain taululta kenellä meen ja menin sitten sen jälkeen laittamaan Emppua. Olin siis nyt toista kertaa Alvantallilla ja ensimmäinen kerta Empulla. Poni oli kiimassa ja se oli niin rakastunu yhteen Edi-poniin ja hirnu karsinassa ja olis halunni lähtä sieltä pois muuten oli tosi kiltti hoitaa mitä nyt kuolaimia ei ois halunnu ottaa. Tunnilla oli ravissa&laukassa tehtä joka melkein kokonaan näky videolla mutta ei ihan. Emppu heitti ja laski päätä koko ajan ja mulla meni selkä kauheen kipeeks niin siks keskittyminen meni hiukan huonosti. Emppu meni ihan hienosti, vaikka hirnu koko ajan Edin perään ja ei välillä kuunnellu ohjeitani niin siksi yhteistö ei sujunu kovin hyvin. Ja taivutukset ei oo oikeen mun juttu :---D
Ja nään paljonkin tässä videossa mitä korjattavaa mulla ois ollu, että ei tarvitse valittaa. Innoistuin kuvamaan vielä tunnin jälkeen niin video vähä piteni. Niin ja laitoin nyt kuvat videoon mukaan, koska en ois jaksanu lisätä tänne erikseen. Teen vielä erkikseen Empun ratsastuksesta videon, koska tässä ei oo läheskää kaikki matkskut minkä musan pistän siihen? (----8

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti