maanantai 30. joulukuuta 2013

2013

Heippa kaikille!
Nyt on 30.12 ja kohta on ohi vuosi 2013...
Tää vuosi on ollu tosi erilainen kun muut vuodet. On tapahtunut hyviä asioita ja huonoja asioita. Muutin Turkuun sain Tildan uusia kavereita, uus talli ja kaikkee..
En nyt hirveesti jaksa selittää, mutta kohta on siis uusi vuosi 2014!! Iha huikeeta, ja tiiänki jo mun uuden vuoden lupauksen, mutta empä kerro sitä teille enkä kellekään muullekaan:DD
Mut nyt oon siis Kajaanissa ja kohta taas Turkuun. Vietetään uutta vuotta siis Isän, parin siskon ja niitte lapsien kanssa. Niin ja sitte kun meen Turkuun niin kuvaan sen joululahja videon, koska saan pari lahjaa vielä siellä. Kannattaa kahtoo, koska siinä videos tulee se yllätyski ilmi ;) Ei mulla tässä oikeestaan muuta paitsi se, että Elina siis mun kaveri alkaa tehä myös mun kanavalle videoita, mutta varmaanki aika harvoin. Blogi kuitenkin pysyy vain minulla. Hyvää uutta vuotta kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti