sunnuntai 15. joulukuuta 2013

muistoissa....

Tänään on ollut vähän erilainen sunnuntai, kun ollaan pakkailtu yms..
Joku tunti sitten olin facessa ja mulle tuli viesti Eijalta, että Amppa on kuolemaisillaan. kakkaa verta ja on laihtunut aivan luurangoksi. Sanoi myös, että eläinlääkäri tulee lopettamaan ponin alku viikosta.
Hetken tuntui, että oma sydän pysähtyisi. Oli aivan hirveä järkytys... :(
Nyt hetki sitten tuli toinen viesti

RP-amigo nukkui sitten pois 21.00 eläinlääkärin avustuksella "

En tiiä mitä sanoa. Maailman paras ystävä on poissa. Enkä tuu näkemään sitä enää koskaan.
Amppa on aina silti mun sydämmessä, vaikka laukkaakin vihreillä laitumilla! Parhainta on se, että Ampalla on nyt kaikki hyvin ilman kipuja! <3

Amppa muista aina se, että olit maailman paras poni! <3 

MUISTOISSA RP-amigo. i love you 4ever!<3



"" Ethän sä ees oppinu sillä mitään vanha ruma kaakki, joka ei edes osannut hypätä ""

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Amppa opetti minulle, millaista on joskus epäonnistua.


Amppa opetti minulle, ettei hyväkään ratsastaja voi olla täydellinen kaikessa.

Amppa opetti minulle millaista on hypätä este.
Amppa opetti minulle, millaista on aito luottamus.

Amppa opetti minulle pahimamatkin epäonnistumiset.

Amppa opetti minulle, että kuka tahansa voi olla ystävä.




Amppa. olit hienoin poni tässä maailmassa!
En halua koskaan sua mun sydämmestä pois!


Minä muistan kun näin sinut ensimmäisenkerran. Tiesin heti, että meistä tulee parhaat ystävät!
Olit aivan kuin ravihevonen. Et osannut laukkaa, esteitä tuskin koskaan nähnyt.
Minä olin se joka sinulla ensimmäistä kertaa laukkasi.
Minä olin se joka sinulla ensimmäistä kertaa esteen ylitti.
Molemmat silloin hypättiin ensimmäistä kertaa ja se oli upeaa.
Tiesin, että me molemmat osataan.
Pystiyin luottamaan sinuun.
Kun oli suru, sinä poistit sen.
Opetit minulle paljon luottamusta.
Se rohkaisi minuakin elämääm eteen päin
ja
jaksamaan vaikeissakin tilanteissa.
Kun nyt vertaan ensimmäistä ratsastuskertaani tai ensimmäistä laukkaamme tai ensimmäistä hyppyämme
siihen viimeksi ratsastamaani päivään.
Olit sama poni, mutta sitäkin tehokkaampi.
Olit vanhempi, mutta huippu kunnossa.
Hyvät muistot jää.

toivottaa <3: Johanna...
muistovideo tulossa
EHKÄ
videoilta otettuja kuvia:


                                   


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti