perjantai 1. marraskuuta 2013

vitutuksen multihupentuma! ragetus tuokio, olkaa hyvä.

Tais olla vika kerta ku tää tyttö menee tanssii hitaita koulun discoon pojan kans...! ei jumalauta oikeesti...

Ei oo tapana yleensä tolleen kiroilla, mut nyt on oikeesti on aihetta. Oon tottunu kyllä siihen, et musta puhutaan seläntakana paskaa, mut toi meni jo liian pitkälle..!
En tiiä pitäköö pitää vaa omana tietona tää juttu, mutta haluun johonki purkaa tätä vitutusta. Joten lopettakaa nyt jo jos teitä ei kiinnosta koko juttu.

-Eli siis meijän luokka ja pienluokka piti eilen discon. Olin tekemäs kasvomaalauksia tai itseasiassa siin kassalla olin. Myöhemmin illalla siellä oli hitaat jossa normaalisti tanssitaan pojan kanssa. Sitte yks nimeltämainitsematon poika sitte pyysi mua tanssimaan. Aiemmin illalla olin viettäny sen kaa aikaa siellä ja se nosteli mua koko ajan ilmaan. Tiiän kaks tyttöö sitte jotka tykkää siitä tai ehkä kolmekin. En halunnu tehä niille mitää kiusaa, mut itehän se nimeltämainitsematon poika seuranasa päättää. Jos sitä ei ois kiinostanu olla mun kans siel nii ois menny vaikka muitte kaa sinne viettää disco iltaa. No siis ei mua sillo ärsyttäny tai mitää, mut tänää kun kouluun menin nii eiiiiiiii! Siis yks nimeltämainitsematon tyttö joka sattuu ilmeisesti tykkäämään tästä kyseisestä pojasta tulee mun luokse ja sanoo oikee vittuilen "Sä tykkäät nimeltämainitsemattomasta pojasta" Olin sillee "öööö?! en." KOSKA EN TYKKÄÄ! EIKÖ SAIS JUMALAUTA OLLA KAVERI JOKA NYT SATTUMOISIN ON NYT POIKA. No siis sitte yks mun kaveri sano mulle, että tämä nimeltämainitsematon tyttö joka tykkää tästä pojasta oli koulumatkalla puhunu sitte musta ja tästä pojasta. "Johanna tykkää nimeltämainitsemattomasta pojasta" Mun kaveri oli ollu sillee "mite nii?" No se oli sitte menny puhuu jotai tällast sille mun kaverille "No eilen kokoajan oli siin kiinni ja tanssi kokoajan sen kaa" Sitte tää Nimeltämainitsematon poika oli kuulema sanonu tälle tytölle et se ois ees halunnu mun kaa tanssia ja ois halunnu mielummin olla muitte kaa" NO EI SE OIS VARMASTI TULLU MUA PYYTÄÄ TANSSII JOS SE EI OIS HALUNNU OIKEESTI MUN KAA OLLA SIEL? et mitäääääh? Tää sama tyttö oli menny sit aika monelle sanoo tästä ja osa tuli mulleki sillee"TYKKÄÄTSÄ SIIT OIKEESTI??!!" luoja, en! ääää, niin mene kohta hermot! Sitte tää tyttö kehtaa vielä mun luo tulla iha normaalisti sille "JEE OON SUN FRENDI" no et vitussa ole:D! Niiii ja sitte vielä kehtas keskellä luokkaa oikee huutaa isoon ääneen et "JOHANNA TYKKÄÄ nimeltämainitsemattomasta pojasta" Olin sillee "just...!" Ja siis tää poika on siis pienluokalla. 
Tää nimeltämainitsematon poika ei jutellu mulle mitää koko päivän aikana sitte tänää... Eli todennäkösesti tää tyttö on sitte kertonu silleki jotai paskaa musta. ei saatana mitä helvetin paskaa. Nii ja vielä yks toinen tyttö joka vissii tykkää tästä pojasta tuli mulle sanoo et "
nimeltämainitsematon tyttö sano, et mä tykkään tästä nimeltämainitsemattomasta pojasta" Olin sillee aha se on sulleki tullu puhuu paskaa. Ja sit yks outo juttu tapahtu tai no "outo ja outo" kaksnaamanen juttu. Oltiin koulun käytävällä ja tää tyttö joka kerto mulle tästä et se toinen tyttö sano sille et tykkäisin siit pojasta sano siin yhelle toiselle pojalla et "Johanna tykkää nimeltämainitsemattomasta pojasta" Ja ei tajunnu, et olin sen vieressä. Sitte tää poika jolle se sano siit oli mulle sillee et "tykkäätkö oikeesti" sit se tyttö vasta hokas et olin se vieres katoin sitä sille "wtf?mikä vitun kaksnaamanen tyypi se säki oot?" hyvä et ees tunnen sitä ja seki rupes sitte levittää tota tietoo. Olin vaan sillle "EN, toi on vaa paska puhetta!" Lähin sitte pois ja olin sillee "vittuuuuuuuuuuu...." No mut ei kai tässä. Maanantaina katotaa mitä sitte tapahtuu(:

Sori noi kirosanat ja tiiän et tosta tuli iha sika sekava:D mut kestäkää. Mä nyt lopetan tähän ja taijan laittaa vähä viestii eräälle tytölle...
Nii ja hei en voi nyt tehä videoita, koska tää paska ei suostu lataa niit youtubee:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti